Pädakustiker: Hörakustik für Kinder und Jugendliche | MySecondEar

Pedakustika je podložna služba akustike koja se usredotočuje na slušnu njegu djece. Od 1000 djece, jedno ili dvoje djece već se čuje pri rođenju pri rođenju. To rezultira opasnošću za djetetov osobni i jezični razvoj, zbog čega je rana, aktivna promocija sluha značajna za sprječavanje problema s jezičnim razvojem. Slušanje akustike, specijalizirane za liječenje djece s oštećenjem sluha , nazivaju se pedakastika. Pored znanja o posebnim značajkama sluha djece i novorođenčadi, profesionalno polje pedakutike zahtijeva posebno osjetljivost u suočavanju s djetetovim pacijentima i njihovim roditeljima.

Preduvjeti i daljnji trening kao pedakl

Da bi se prošli daljnji trening stručnjaka za slušnu skrb do pedakla, potrebne su tri godine profesionalnog iskustva ili naslov sluha akustičnog prvenstva. "Pedakustisti" još nisu zaštićeni izraz, pa se slušanje akustičara također može nazvati pedacićem bez daljnjeg treninga. Daljnja obuka uključuje i teorijski i pravni i praktični sadržaj, koji s jedne strane uključuje Medicinsko znanje za dječiji sluh i jezik jezika, s druge strane, praktično znanje o primjeni za mjerenje sluha Prilagođavanje gubitka i slušnog aparata kod djece.

Pored toga, moraju se saznati kompetencije u bavljenju i komunikaciji s pacijentima, kao i potrebna osjetljivost za umiješanost roditelja. O tim se komponentama raspravlja kao dio bloka pedagoškog učenja. Unutar liječenja namijenjen je holistički prikaz djeteta, u kojem su moguće, na primjer, u pratnji, uključene mogućnosti terapije. U tu svrhu potrebno je znanje o daljnjim terapijskim mjerama, podržavajući psihološko znanje, osim osjetljivih savjeta. Uspješno ispitivanje djece moguće je samo ako je potrebno specijalističko znanje dopunjeno radnim materijalom s prijateljima.

Pedakustika pronalazi

Može se pretpostaviti da slušni akustičari, koji su se obučavali kao pedantist, imaju potrebnu kompetenciju za liječenje dojenčadi i djece do 17 godina. Pri odabiru odgovarajućeg akustičara, geografski položaj je valjan faktor donošenja odluka. Budući da se treba očekivati ​​relativno česti posjeti, pedikastiku treba postići s malim vremenom vožnje ako je moguće. Međutim, mnogo je važnije da se dijete i roditelji osjećaju u dobrim rukama i da se osnova povjerenja može izgraditi za liječenje. Dobar osjećaj je posebno presudan za djetetovu bunaru i ima pozitivan učinak na postupak liječenja.

Gubitak sluha u djece

U rođenju čuju se jedno ili dvoje od 1000 djece. Različiti znakovi mogu pružiti informacije o smanjenju sluha kod djece:

  • Nedostaje pokušaji oponašanja govora
  • Neinteresiranje u buci ili glazbi
  • Snažna koncentracija prilikom slušanja
  • Vrlo glasno govoreći
  • Nedostaju reakcija prilikom rješavanja djeteta

Okidači su raznoliki i kreću se od majčinih bolesti (npr. Toksoplazmoza, citomegalija, rubela) do komplikacija pri rođenju (npr. Nedostatak kisika) do problema sa zubima (npr. U rijetkim slučajevima ospice i MUMPS). Genetski nedostaci također mogu povećati vjerojatnost prenatalnog gubitka sluha. U djetinjstvu, infekcije srednjeg uha ili prekomjerna buka predstavljaju daljnje čimbenike rizika za oštećenje sluha.

Za rano određivanje problema sa sluhom, svi testovi koji pripadaju pedakutici trebaju se uočiti u ispitivanjima U3 do U8. Obično ih preuzima zdravstveno osiguranje. Moguće rano određivanje može pridonijeti uspjehu saslušanja slušne skrbi i potencijalno negativnih utjecaja na (jezični) razvoj djeteta.

Slušni aparat za djecu

Uz pomoć pedacicije, prikladni odabire se i prilagođavaju slušni aparat za djetetove pacijente . Uređaji se razlikuju od uređaja za odrasle u obliku, boji i opremi. Za djecu ne postoje IDO slušni aparati za djecu zbog malo prostora. S druge strane, u smislu boje, spektar se proširuje: raspoložen je niz svijetlih boja kako bi se posebno privlačila na mlade nosače. Tako da oštećenje sluha ne stoji na putu dječje igre, dječji slušni aparati su robusni, otporni na prašinu i vodootporni. Dodatni pribor također osigurava osiguranje koje vas sprečava da izgubite.