O nama

Iza Mysecondear -a nalazi se snažan tim audiologa i inovatora koji su se učinili misijom da miješa tržište slušnih aparata i da ih održivo mijenjaju. Vjerujemo da bi izvrsno sluh trebalo biti dostupno svima. Radimo na tome da to omogućimo svaki dan.

Naš suosnivač i direktor Niklas Spichalsky nosi slušne aparat više od 20 godina i stoga je znao poteškoće u kupnji slušnog aparata.

od visokog nedostatka transparentnosti na tržištu, do loše fleksibilnosti, do potpuno pretjeranog cijene .

Za suzbijanje svih ovih problema, on Uobičajeno je utemeljen s Julian Stechert Mysecondear. Uz pomoć svog tima akustičara, majstora akustike i savjetnika za slušanje, njih dvoje sada vode jedan od najbrže rastućih akustičar u Njemačkoj.

Da! Tvrtka je registrirana u Biha - Federalnom cehu profesionalaca za slušnu skrb - ovo je glavna udruga profesionalnog zanata za slušnu skrb u Njemačkoj. Svatko tko je tamo ušao ne samo da ima ugovore sa svim zakonskim zdravstvenim osiguravajućim društvima u Njemačkoj, već i uživaju visoku reputaciju među privatnim zdravstvenim osiguravajućim društvima i proizvođačima slušnih aparata. Kao vaš novi akustičar Mi smo tu za vas o svim temama vezanim za slušni aparat I gubitak sluha kao kontakt osoba za vas.

Slušanje kupnje slušnog aparata

To djeluje! Ovo su koraci koje idete s nama:

1. Prijavite se za ponudu za željeni slušni aparat.

2. Vaš osobni akustičar ili savjetnik za slušanje stupa u kontakt s vama kako bi razjasnio sva otvorena pitanja. Također ste dobro kontaktirali nas pod +49 30 3080 6040 (Njemačka), +43 720 816056 (Austrija) ili +41 43508 46 42 (Švicarska). Poslat ćete svog osobne slušne njege ili savjetnika za saslušanje na trenutnu regulaciju vašeg ENT liječnika s testom sluha e -poštom.

4. Ako dajete "U redu", izradite pojedinačni narudžbu za vas i šaljete vezu s pravom narudžbom e -poštom.

5. Nakon što sve pogledate, možete sami pokrenuti narudžbu ili alternativno izvršiti zajedno sa savjetnikom za sluh.

6. Sada će vam slušni aparati biti spremni za otpremu. Na temelju testa sluha, uređaji su unaprijed postavljeni i šalju se vašem domu poštom.

7. Nakon primitka slušnih pomagala, odvijat će se daljinsko podešavanje s vašim osobnim kontaktom našeg akustičkog odjela. Tik daljinskog prilagođavanja bit će obaviješten unaprijed.

Možete vidjeti da je kupovina putem interneta putem udaljenosti od mysecandear -a išta drugo nego komplicirana, pa čak i izuzetno ugodna! Ako želite svoj slušni aparat naplatiti sa svojim zakonskim zdravstvenim osiguravajućim društvom, potrebno je barem jedan sastanak u jednoj od naših specijalnih trgovina. Najbolje je izravno poduzeti prvi korak i podnijeti zahtjev za ne -povezivanje! Radujemo se što ćemo vas vidjeti!

Strong> sada podnosite zahtjev za non -venting & gt; & gt;

Sve što trebate da biste uložili slušni aparat u rad. Konkretno, ovo je:

Cijene i plaćanje

Ukratko, to je zato što MySecandear djeluje učinkovito i digitalno je poravnan.

Na tržištu slušnog aparata ništa se nije predugo mijenjalo. Neke tvrtke određuju tržište, a time i cijene . MySecandear se to suprotstavlja oslanjajući se na suvremena, učinkovita rješenja:

Optimizirani procesi

naš tim <> /A> ima opsežno znanje i iskustvo u internetskoj službi za korisnike i, naravno, u našim specijalnim trgovinama. Slučila pomagala prilagođavamo fleksibilno i neovisno o udaljenosti. To nam omogućava da konkretnije uskladimo svoj marketing i imamo velike uštede. Ne oglašavamo se na televiziji ili na radiju.

Nema skupog robnog veleposlanika

Želimo vas dovesti do dobrog slušanja i ne trebaju glumci glumci ili moderatori prema ugovoru. Oni često ne nose slušne aparati i skupe su.

ogromne uštede izravno prelazimo na vas! Jer kao nositelj slušnog aparata i osnivač MySecandear -a, Niklas Spichalsky je uvjeren da bi dobro sluh konačno trebao biti pristupačan i više nije luksuzan!

Definicija i opseg paušalne stope za popravak: Flat stopa popravka jednokratna je naknada koja plaća zakonom propisanim zdravstvenim osiguravajućim društvima za 6-godišnju uslugu. U slučaju osnovnih slušnih pomagala (bez dodatnog plaćanja od vas), svi troškovi popravka pokriveni su u tom razdoblju. U slučaju kvalitetnijih slušnih pomagala koja su kupljena dodatnom uplatom, paušalna stopa za popravak ne pokriva. Bilo koji dodatni troškovi popravljanja koji proizlaze iz opreme za više kvalitete slušnih pomagala bit će fakturirani. Ovako uživate u najboljoj usluzi i možete se osloniti na slušna pomagala!

Pokrivanje troškova za slušne aparat za više kvalitete: U slučaju veće kvalitete, dodatni slušni aparati , Društvo za zdravstveno osiguranje plaća fiksni iznos troškova popravka kroz paušalnu stopu za popravak. Dodatne troškove, posebno zbog boljih troškova popravljanja ili razmjene potrošnog materijala, moraju nositi i same osigurane osobe. Također postoji između 120 i 154,70 eura, također pokriva rad i popravak. Nova kupnja često se preporučuje nakon isteka šestogodišnjeg roka, posebno ako troškovi popravka premašuju novu kupnju. Redovito održavanje i skrb, kao i savjetovanje o akustičnoj slušnim aparatima u slučaju popravka su ključni za dugovječnost slušnog aparata.

Opcije plaćanja i zaštita

Nudimo različite načine plaćanja za vašu udobnost:

  • PayPal (sa zaštitom kupca)
  • Klarna
  • Prijenos
  • Amazon Pay
  • Kreditna kartica

Kao što je legalno osigurana u Njemačkoj, plaćate samo svoj pojedinačni udio. Kada plaćate PayPal, koristite zaštitu kupca koja vam nudi dodatnu sigurnost. Ako se pojave neočekivani problemi, možete se izravno obratiti PayPal -u i ne preuzeti nikakav rizik.

Društva za zdravstveno osiguranje

Da! Kao registrirani akustičar U Biha, savezni ceh profesionalaca za slušnu skrb, imamo ugovore sa svim njemačkim, zakonskim zdravstvenim osiguravajućim društvima. Tako plaćate samo razliku smanjenu za grant (vlastiti doprinos) i mi se brinemo za rukovanje s vašim zdravstvenim osiguravajućim društvom.

Ako ste privatno osigurani, jednostavno pošaljite fakturu samostalno i primite svog pojedinca Povratak.

To ovisi, između ostalog, o tome koje ste zdravstveno osiguranje osigurava. Da biste dobili više informacija o tome, najbolje je kontaktirati svog osobnog savjetnika za slušanje ili nas nazvati na +4143 5084 642 (Švicarska) ili +43 720 816 056 (Austrija) ili +4930 311 939 65 (Njemačka) kad nisu imali nije kontaktirajte s nama još.

Otprema i povratak

Kako poslati slušna aparat u Njemačkoj, Austriji, Švicarskoj i generalu u Europi.

Kada otprema izvan Europe, najbolje je nazvati nas na +49 30 3080 6040 (Njemačka), +43 720 816056 (Austrija), +41 43508 46 (Švicarska) ili nam pišite na service@mysecondear.de .

Dostava je također besplatna za vaša nova slušna pomagala. Također se brinemo za običaje. Za naše kupce iz Švicarske, cijene Navedene na web stranici također se primjenjuju bez skrivenih troškova.

Slušni aparat šalju vam se besplatno u Europi. Pribor za slušni aparat i baterije također su bez dostave od narudžbe od najmanje 49 eura (99 eura izvan Njemačke i 149 eura u Švicarskoj). Troškovi dostave od 4,90 eura (9,90 eura izvan Njemačke i 29,90 eura izvan EU -a) nastaju ispod vrijednosti narudžbe od 49. DHL. Čim je naš paket predan našem partneru, dobit ćete potvrdu o isporuci od nas e -poštom. U e -pošti postoji vaš broj pošiljke (ID) i veza s kojom možete pratiti narudžbu.

Unsere Kunden über uns

Bewertungen online

Bewertungen unserer Kunden finden Sie auf den bekannten Plattformen wie Google, TrustedShops und auch auf unserer Website.

Warum sich unsere Kunden für uns entschieden haben und wie sie die Anpassung von Hörgeräten bei MySecondEar erlebt haben finden Sie auch in diesem Video:

Klicken Sie hier und sehen Sie, was unsere Kunden über uns zu sagen haben.

Politika povrata

Da!

Primit ćete testne uređaje od svog akustičara s običnim fazama ispitivanja. Dakle, ovi testni uređaji nisu konačni uređaji koje na kraju kupujete. Kod nas je malo drugačije.

dobit ćete konačni uređaj izravno od nas, ali imate 30-dnevno jamstvo za dobrobit. Dakle, ako u ovom trenutku primijetite da uređaj ne voli ili biste trebali promijeniti svoje mišljenje, možete besplatno odstupiti od kupnje i dobiti punu kupoprodajnu cijenu.

Uvjereni smo da radite ne žaliti zbog kupnje. Naše brojne pozitivne recenzije kupaca također to pokazuju. Na primjer, na ThindsShops .

Garancija i osiguranje

Na svim slušnim aparatima Otickey, Starkey, Resound i Phonak postoji petogodišnje jamstvo na uređaju i bateriji. Imate dvogodišnje jamstvo svih ostalih proizvođača.

dobit ćete godinu dana garancije, a rezervni dijelovi poput ex-listenera dostupni su šest mjeseci.

Naši slušni aparati su naši slušni aparat pokriveni od materijala i pogrešaka u proizvodnji od trenutka isporuke. Imajte na umu da oštećenja zbog nepravilnog rukovanja ili popravaka ne -autoriziranih osoba nisu pokrivena jamstvom.

Da, također nudimo opciju osiguranja za vaše slušne pomagale. Radimo s našim partnerom Altenosom, koji je dio AXA grupe. Tamo možete iskoristiti osiguranje za svoje slušne aparate kako biste se zaštitili od gubitka, krađe i još mnogo toga. Za više informacija i za uzimanje osiguranja posjetite .

Garancije / osiguranje

Dajemo dvogodišnje jamstvo na svim slušnim pomagalima. Budući da je 01.01. 2022.), oticon (od 06.04.2022), Starkey (od 01.05.2022) i odriču (od 1. lipnja 2022.). Ovdje je pet godina jamstva na samom uređaju, a također i pet - godine jamstvo na calck U cijeni.>

Postoji šest -Month jamstvo za rezervne dijelove (npr. Ex-listeneri).

Da. Za jedan od 99 eura po uhu, možete rezervirati produženje jamstva na četiri godine. Neki su proizvođači standardno jamstvo već pet godina. O tome možete saznati gore.

Ponuđeni slušni aparati imaju jamstvo o materijalu i izvršenju od vremena isporuke. Ovo jamstvo odnosi se na proizvodne i materijalne nedostatke samog slušnog sustava, ali ne i na dodatke poput baterija, crijeva, zvučnika, slušalica, zaštita od cerumena itd. Problemi uzrokovane zlostavljanjem, nepravilnim liječenjem ili popravcima od strane neovlaštenih osoba koje jamstvo ne pokriva ili može dovesti do gubitka njih.

Popravke

Ako postoji jamstvo, mi ćemo se naravno pobrinuti za besplatno rukovanje. To se radi posebno u ovim koracima:

1. Poslat ćemo vam zamjenski uređaj bez punjenja.

2. Dobit ćete naljepnicu od nas da pošaljete vaše uređaje kojima je potreban popravak, naravno besplatno.

3. Brinemo o rukovanju i popravku.

4. Zamjena se odvija.

Čak i nakon jamstva, dostupni smo za popravke kao vaš akustičar u bilo kojem trenutku.

Koraci su sljedeći:

1. Uložite sastanak s nama kako biste popravili vaše slušne aparat.

2. Ako ne možemo izravno podnijeti popravak u specijalističkoj trgovini, dobit ćete od nas uređaj zajma dok se popravlja vaš slušni aparat.

3. Brinemo o rukovanju i popravku.

4. Zamjena se odvija.

Ako je jamstvo od dvije ili četiri godine završeno, plaćate sljedeće cijene po slušnom aparatu za sve potrebne popravke:

Promjena baterije = 49,00 €

Mali popravci = € € € 59,00

Veliki popravci = 149,00 €

Mali popravci prvenstveno se odnose na optičke nedostatke. S druge strane, veliki su popravci potrebni za tehnički razrađene nedostatke. Primjer za to je neispravan procesor.

Radujemo se što ćemo vas pozdraviti u jednoj od naših specijalnih trgovina! Sastav možete lako ugovoriti e -poštom na halle@mysecondear.de ili telefon na 030 31193965.

Služba za korisnike

Volite nas nazvati na
+49 (0) 30 3080 6040 p> P>

Kontakt e-pošte

Molimo napišite nam na