Plaćanje kreditnom karticom

Prihvaćene su sljedeće kreditne kartice: American Express, Maestro, MasterCard i Visa.

Ako plaćate kreditnom karticom, od vas će se tražiti da odredite podatke o kreditnoj kartici tijekom postupka narudžbe. Vaši će podaci naravno biti šifrirani prema nama putem SSL postupka. Vaša će kreditna kartica tada biti učitana izravno, a vašu narudžbu izravno uređujemo.

Da bismo vas zaštitili od zlouporabe kreditnih kartica, također možemo provjeriti vaše podatke kada naručite. U ovom slučaju dobit ćete e -poštu na potvrdu narudžbe od naše korisničke službe. Daljnji postupak bit će vam objašnjeno u ovoj e -pošti.

Plaćanje putem PayPal

Ako želite koristiti ovu mogućnost plaćanja, tijekom postupka narudžbe bit će vam proslijeđeni izravno PayPal -u. Ako ste već PayPal kupac, lako se možete registrirati i platiti za svoje korisničke podatke. Plaćanje je posebno sigurno zahvaljujući zaštiti kupca PayPal -a, jer ako nešto ne uspije, dobit ćete novac.

Ako plaćate PayPal na myscondear, povezat ćemo vaš MySeconDear račun s vašim PayPal računom.

Za vas kao kupca, to znači da se ne morate više registrirati kod PayPal -a kada kupujete na mysecandearu.

MySeCandear je stoga moguće prikupiti iznos s vašeg PayPal računa ako se roba zapravo pošalje. Bilo kakva naknada i dodatna plaćanja mogu se provesti brzo i lako sa svojim povezanim PayPal računom.

Ovu vezu možete ukloniti u bilo kojem trenutku ili koristiti drugi PayPal račun.

Uplata Klarna odmah (izravno zaduženje)

Ako se odmah odlučite za plaćanje Klarna, banka Klarna će obaviti postupak plaćanja za mysecandear.

Ako ste prilikom naručivanja odabrali Klarni kao plaćanje, opciju možete odmah odabrati putem našeg davatelja Klarna. Ne treba vam račun u Klarni.

Sofortüberweisung je izravni bankovni prijenos koji radi s vašim podacima o bankarstvu na mreži.

  1. Birate svoju zemlju i banku.
  2. Prijavite se sa svojim podacima o bankarstvu na mreži. Podaci su šifrirani u vašu banku.
  3. U nekim bankama se na vaš pametni telefon šalje dodatna potvrda, koji morate koristiti jednom za potvrdu svoje transakcije.
  4. Čim je bankovni transfer bio uspješan, mysecandear dobiva potvrdu i odmah pokrene nalog.
  5. Što možete učiniti ako nije primljena potvrda narudžbe?

    Nakon što je narudžba uspješno dovršena, dobit ćete potvrdu narudžbe na adresu e -pošte koju ste dali. Narudžba je tada dovršena čim je naredbu poslana mysecondear.

    Ako ne pronađete potvrdu narudžbe u svom poštanskom sandučiću, također provjerite mapu neželjene pošte.

    Obično ne možete primati e -poštu od mysecandeara? Molimo kontaktirajte našu korisničku službu na service@mysecontear.de .