Dostava i dostava
Troškovi otpreme & amp; Vrijeme isporuke
Unutar EU -a šaljemo pakete s našim brodskim partnerom DHL -om. Čim je naš paket predan našem partneru, dobit ćete potvrdu o isporuci od nas e -poštom. U e -pošti postoji vaš broj pošiljke (ID) i veza s kojom možete pratiti narudžbu.
ovdje je praćenje Dhl & gt; & gt; & gt; /A>
Narudžbe za naše međunarodne kupce (izvan EU) šalju se od strane DHL Express Service tako da vaš paket stigne u roku od 2-5 dana (zbog trenutnih poteškoća u isporuci, neki se proizvodi mogu dogoditi u duže vrijeme isporuke).
Za naredbe u trećoj zemlji prikazujemo PDV/Upravljanje na računu.
Vremena isporuke
U osnovi razlikujemo slušne aparat i pribor ili rezervne dijelove. Za slušne aparat, vrijeme isporuke trenutno je oko 14-21 dan, ovisno o proizvođaču i zdravstvenom osiguranju. U slučaju dodataka i rezervnih dijelova, vrijeme isporuke iznosi oko 2-4 radna dana. Međutim, ako željeni predmet nije na zalihama, to može povećati vrijeme isporuke na oko 7-10 radnih dana.
Točno vrijeme isporuke slušnih aparata također ovisi o tome jesu li pravno ili privatno osigurani. Naša korisnička podrška rado će to pomnije objasniti. To možete doći na 49 3080 6040 (Njemačka), +43 720 816056 (Austrija) ili +41 43508 46 42 (Švicarska).
Kako dobiti račun?
Račun za vašu narudžbu bit će uključen u vaš paket. Ako više ne možete pronaći fakturu, molimo kontaktirajte našu korisničku službu na service@mysecontear.de . Rado ćemo vam poslati fakturu e -poštom.